Запишіть в зошит:
П'ятнадцяте березня
Дистанційна робота
Множення десяткових дробів на 10, 100...
Актуалізація опорних знань.
1. Усне опитування.
1) Як називають числа при множенні?
2) Як знайти невідомий множник?
3) Що означає «a помножити на b»?
2. Виконати дії:
1) помножити 10 на число: 2; 9; 19; 191;
2) помножити 100 на число: 5; 15; 155;
3) помножити 1000 на число: 7,27; 13,1.
Мотивація навчальної діяльності.
Завдання. Обчислити добуток 0,2 ∙ 10 двома способами.
Розв'язання
1) 0,2 ∙ 10= 0,2 + 0,2 + 0,2 + 0,2 + 0,2 + 0,2 + 0,2 + 0,2 + 0,2 + 0,2 = 2;
Розв'язування усних вправ.
Немає коментарів:
Дописати коментар