ЗАПИШІТЬ В ЗОШИТ:
Третє листопада
Дистанційна робота
Кут. Позначення кутів. Рівність кутів
ВИКОНАННЯ УСНИХ ВПРАВ
1) Коренем якого з наведених рівнянь є число, що не дорівнює 0?
А) 35-(х+15)=20; Б) (90-х)-45=45; В) (20+х)*30=50; Г) 50-(х-40)=10
2) Яке з наведених речень передає зміст рівності х+20=100?
А) число х більше за число 100 на 20;
Б) число 100 менше від числа х на 20;
В) число х менше від числа 100 на 20;
Г) число 20 більше за число з на 100.
ФОРМУЛЮВАННЯ МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
Ми продовжуємо вивчати з вами властивості геометричних фігур. Назвіть геометричні фігури з поняттями яких ви ознайомилися в 5 класі. Пригадайте, які ще геометричні фігури їм відомі. Напевне, з-поміж наведених буде і кут. Завдання уроку — більш детально ознайо¬митися з поняттям кута, навчитися позначати кути, засвої¬ти поняття бісектриси кута.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
УСНО
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Відкрийте підручник на сторінці 69
Запишіть в зошит :
Фігуру, утворену двома променями, які мають спільний початок, називають кутом.
Ці промені називають сторонами кута, а їх спільний початок - вершиною кута.
Два кути називають рівними, якщо вони суміщаються при накладанні.
Накресліть кут АОВ та запишіть пояснення:
Немає коментарів:
Дописати коментар