вівторок, 2 листопада 2021 р.

Урок №33 "Кут. Позначення кутів. Рівність кутів"

 ЗАПИШІТЬ В ЗОШИТ:

Третє листопада

Дистанційна робота

Кут. Позначення кутів. Рівність кутів

ВИКОНАННЯ УСНИХ ВПРАВ

1) Коренем якого з наведених рівнянь є число, що не дорівнює 0?

А) 35-(х+15)=20;    Б) (90-х)-45=45;   В) (20+х)*30=50;   Г) 50-(х-40)=10

2) Яке з наведених речень передає зміст рівності х+20=100?

А) число х більше за число 100 на 20;

Б) число 100 менше від числа х на 20;

В) число х менше від числа 100 на 20;

Г) число 20 більше за число з на 100.

ФОРМУЛЮВАННЯ МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

Ми продовжуємо вивчати з вами властивості геометричних фігур. Назвіть  геометричні фігури з поняттями яких ви ознайомилися в 5 класі. Пригадайте, які ще геометричні фігури їм відомі. Напевне, з-поміж наведених буде і кут. Завдання уроку — більш детально ознайо¬митися з поняттям кута, навчитися позначати кути, засвої¬ти поняття бісектриси кута.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

УСНО


ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Відкрийте підручник на сторінці 69

Запишіть в зошит :

Фігуру, утворену двома променями, які мають спільний початок, називають кутом.

Ці промені називають сторонами кута, а їх спільний початок - вершиною кута.

Два кути називають рівними, якщо вони суміщаються при накладанні.

Накресліть кут АОВ та запишіть пояснення:


Перегляньте уважно відео:


ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК
Виконайте завдання: №284, №285, №286, №288, №290, №291
Пояснення до цих завдань ви знайдете в відео.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
№287, №289, №292


Немає коментарів:

Дописати коментар